Hervé Van de Weyer
Hervé Van de Weyer
, afdelingshoofd communicatiemanagement PXL
Column

12/12/16 om 14:18 - Bijgewerkt om 14:45

"Reclame en informatie moeten samen toegediend worden"

"Ik ga er geen doekjes om winden. Reclame heeft een doel voor ogen: een product of dienst bekend(er) maken. En die bekendheid leidt best tot een verkoop. Anders zou het slechte reclame zijn. Reclame voor geneesmiddelen zonder voorschrift hebben ook dat doel voor ogen. Endat zou, volgens Test-Aankoop, leiden tot overconsumptie.

...

Verder lezen?

Registreer u om toegang te krijgen tot de inhoud van deze website.* Lees bovendien elke maand 4 gratis artikels uit de Apotheker

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd * de Apotheker is een medisch vakblad. De Belgische wetgeving zegt dat alleen zorgverleners met een Rizivnummer deze mogen raadplegen. Dat geldt ook voor deze site.
of

ClubVIP-leden hebben onbeperkt toegang tot alle artikels van de Apotheker

Ik wil lid worden Ik ben al lid